Angel in despair

Angel in despair

måndag 21 december 2015

7 november 2015 02.48

Jag visste inte att man kunde älska någon så som jag älskar dig. 
Jag minns alla våra minnen som om dem var igår. Eller just precis. 
Jag glömmer aldrig den 11 juni 2005. Då vi möttes på Tivoli efter månader ifrån varandra. Den dagen var nog en av de mest romantiska dagar i mitt liv. Jag minns vad jag hade på mig. Jag minns i detalj alla fjärilar i magen på vägen till Köpenhamn. Jag minns påsen som jag höll i handen med presenter till dig. Så otroligt mycket kärlek var lagt i varenda litet klistermärke, kortet, varenda bokstav, påsen och allt som låg i.

Det jag minns mest av allt var känslan när jag satt i ditt knä på bänken på Hovedbanegården med både benen och armarna runt omkring dig. Så lycklig har jag nog aldrig varit i mitt liv. Jag kunde märka dig med varenda fiber av min kropp. Jag ville aldrig att du skulle släppa taget. Jag önskade att du skulle hålla om mig för alltid.. Den känsla varje gång du har hållit om mig är en känsla som slår allt i världen. 

Jag minns alla gånger du har fått mig att skratta. Alla gånger du har tröstat mig när jag har gråtit. Jag minns hur du har strukit din hand över mitt hår. Kysst mig på pannan. 

Jag minns alla våra minnen i minsta detalj. Alla skratt, alla tårar, alla kramar, alla kyssar.

Jag vet inte hur jag ska leva utan dig. Mitt liv började först när vi möttes. För första gången var det någon som förstod mig, lyssnade på mig, höll om mig. Det har varit mycket som har varit svårt men mer som har varit fantastiskt. Jag trodde det ville vara för evigt. Jag trodde vi var för evigt. Jag har aldrig kunnat föreställa mig ett liv utan dig. Jag har alltid vetat att om det hände dig något så var mitt liv slut. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig. Du är mitt ett och allt i hela världen. 

Jag känner till alla millimeter på hela din kropp. Jag kan se dina blå ögon framför mig. Dina vackra händer. Hela din kropp. Sättet du går på. 
Jag trodde alltid du skulle vara min Fjuss. Jag trodde alltid det skulle vara du och jag. 

Jag förstår inte varför livet skulle ge mig en sån kärlek bara för att ta bort den igen.. Varje natt i alla år har jag bett Gud om ett lyckligt liv i resten av mitt liv med dig. Jag har alltid sagt till himlen att jag kan klara allt men jag kan inte överleva att mista min Fjussen. Utan min Fjussen är jag ingenting. Du min älskade liten är hela mitt liv. 

Det finns ingen annan och kommer aldrig att finnas någon annan. Den kärlek jag har till dig är större än livet själv och den vill aldrig minska i styrka. 

Den kärlek jag har för dig saknar ord. Jag kan säga att jag älskar dig men det vill aldrig vara nog. Ord är små men min kärlek för dig är gränslös. För evigt ut i oändligheten. 

Jag minns varje liten detalj på hela din kropp. Jag minns din doft och känslan av din hud under min hand. Jag kan märka hur ditt hår känns mellan mina fingrar och hur din nästipp känns under mitt finger. Jag känner dig utan och innan. 

Innan jag mötte dig visste jag inte var kärlek var. Inte en kärlek så stor att den övergår allt annat. 
Jag kommer alltid bära vår kärlek med mig, i mig. Jag kommer aldrig älska någon annan än du.
För du är mitt ett och allt. För dig hade jag gått runt jorden på bara fötter. Jag vill älska dig för evigt oavsett vad. Jag gav dig mitt liv i dina händer. Jag gav dig mitt hjärta. Jag gav dig allt vad jag var och hade och allt jag någonsin kunde ge. 

Jag vill hellre uppleva ett ögonblick med dig än en evighet förutan. Du har skänkt mig de vackraste dagarna och stunderna i mitt liv. 
Du har gjort mig hel när jag var trasig och trygg när jag var rädd. Du har torkat mina tårar med ditt leende och värmt mig genom din kärleksfulla blick. 
Jag vill ge mitt liv för en stund med dig för du gav livet till mig. 

Kärlek är för evigt. Den kan aldrig förgås. Minnena bär vi i våra hjärtan ut i evigheten. 

En kärlek som den jag har för dig är större än några små ord. Den är större än livet själv. Jag älskar dig med allt jag har och allt jag hade du fick. 

Din lilla apa ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar